Dags for Inkaleden!

Hej hopp allihopa!

For forsta gangen pa ett tag nu kanns det som vi borjar hitta tillbaks till vart normala backpackerliv igen. Dvs, inge mer sjukhus och privatrum. Dags for dorm och harliga dagar pa stan igen, kanns valdigt harligt!

Lisa fick ju ett litet bakslag efter att vi lamnat sjukhuset och var tvungen att aka tillbaks igen... Sa vart ytterligare tva natter pa sjukan. Visade sig att hon fatt njursten. Me nu har hon annu mer piller och har lyckats halla sig borta fran sjukhuset i tva dagar nu sa det bordar gott! Hon mar bra och vill verkligen ga Inka nu. Ni behover inte oro er dar hemma. Hon kan ga i precis vilken takt hon vill, det ar alltid en guide som gar forst och en som gar sist sa man behover inte kanna nagon stress. Jag ska ta hand om henne, har blivit mitt jobb har nu de senaste dagarna ;)Ar 16 personer i gruppen sa alla kommer ga valdigt uttspritt anda. Sa imorgon bitti runt halv sex pa morgonen bar det av och sen ar det fyra mils vandring till Machu Piccu dit vi kommer pa tisdag morgon.

Sa nu har vi en dag till att ta det lugnt har i Cusco. Igar vandrade vi runt en hel del och gick till marknaden har i stan. Det finns sa mycket harliga stickade koftor och annat att kopa har, rena paradiset! Snart ska vi ata lunch och sen ga pa inkamuseum, ha de bast hors snart igen!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Helene

Ja mina vänner ta det ni lugnt och hör av er när ni kommer fram! Många kramar Helene

2011-04-29 @ 06:39:33
Postat av: Mamma Kerstin

Jag håller tummarna att allt går bra och att ni kan njuta av allt vackert ni kommer att se och uppleva.

Själv tänker jag vara ute i helgen och njuta av den fina vår vi har här hemma.

Bamsekram

Mamma

2011-04-29 @ 08:12:38
URL: http://plahnet.blogg.se/
Postat av: mormor Rigmor

Även jag håller tummarna att allt går som det ska och att det inte blir några nya njurstensanfall. Hoppas även att ni får bra väder. Ser fram emot att få er nästa rapport. Kramar mormor Rigmor

2011-04-29 @ 16:34:40
Postat av: Susanne

Hej på er! Önskar er all lycka till på vandringen. Hoppas ni får en underbar upplevelse. Vi ser fram mot er nästa rapport!

Kram på er:)

Susanne

2011-04-30 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0